darkSpyro - Spyro and Skylanders Forum > The Legend of Spyro: The Eternal Night > i completed TEN!!!!!!!!!!!!!!!!any tips for dragon chanlenges?plz?:)
Page 1 of 1
i completed TEN!!!!!!!!!!!!!!!!any tips for dragon chanlenges?plz?:) [CLOSED]
spyrathedragon Gold Sparx Gems: 2683
#1 Posted: 03:59:06 16/07/2008 | Topic Creator
yay!!i finnaly finished it!it took 2 months to finish it.....ya.and does anyone have tips on the dragon challenges so i can get Dark Spyro?
---
Lovatic for life. <3
The Peace Keepers
smiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmilie
Shrazer320 Emerald Sparx Gems: 3552
#2 Posted: 05:15:53 16/07/2008
Remember all your powers, skills, and just focus on them, that way they'll be easy and beaten within the first or second time.
spyrathedragon Gold Sparx Gems: 2683
#3 Posted: 15:30:11 16/07/2008 | Topic Creator
guess what i have dark spyro now!!!!woohoo!smilie
---
Lovatic for life. <3
The Peace Keepers
smiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmilie
Earth Terrador Blue Sparx Gems: 778
#4 Posted: 19:16:57 22/07/2008
BTW,the easyst way to kill the death hounds and small soldiers quickly is to lure them off cliffs.
---
Bash pwns your faces.
Axel Yellow Sparx Gems: 1975
#5 Posted: 04:57:11 24/07/2008
Quote: Earth Terrador
BTW,the easyst way to kill the death hounds and small soldiers quickly is to lure them off cliffs.


LOL! that's what I do! smilie In ANB I would throw them off with electricity breath. smilie
---
Wanna go for a ride?
Spyrosflame Green Sparx Gems: 277
#6 Posted: 19:28:17 25/07/2008
i would to, at first i thought it was useless (i mean you move them around!? wth!) then i figured out that i could play ape bowling
---
You can try to tear me down,
Pull me to the ground,
I will see you screaming.
torok Platinum Sparx Gems: 5834
#7 Posted: 01:54:09 27/07/2008
just fight them or knock them off the leadge and if you must RUN RUN FOR YOUR LIFE!!
---
Read my FanFic: A Count's best friend.
Earth Terrador Blue Sparx Gems: 778
#8 Posted: 17:40:20 28/07/2008
Vice versa:At first the apes were playing SPYRO bowling into purple water...ouch...
---
Bash pwns your faces.
pie1 Blue Sparx Gems: 774
#9 Posted: 00:52:13 13/08/2008
i get rid of the small ones by turing them into snowballs and rolling them off the end!! muhahahahahahahahaha
---
Oh it's not cheating! It's creative stratagy!
Edited 1 time - Last edited at 23:58:08 18/08/2008 by pie1
dark cynder13 Red Sparx Gems: 94
#10 Posted: 04:15:17 13/08/2008
Quote: pie1
i get rid of the small ones by turing them into snowballs and rolling them off the end!! hahahahahahahahaha


LOL i like doing that
Earth Terrador Blue Sparx Gems: 778
#11 Posted: 19:23:31 18/08/2008
So do i.
---
Bash pwns your faces.
spyrathedragon Gold Sparx Gems: 2683
#12 Posted: 15:35:30 19/08/2008 | Topic Creator
me too!i completed TEN 5 times now!and i'm not even tired of playing it yet!smilie
---
Lovatic for life. <3
The Peace Keepers
smiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmiliesmilie
pie1 Blue Sparx Gems: 774
#13 Posted: 23:53:21 20/08/2008
muhahahahahamuhahahahamuhaha ha ha ha ok i got that out off my chest
---
Oh it's not cheating! It's creative stratagy!
Page 1 of 1

Please login or register a forum account to post a message.

Username Password Remember Me