Forum

Poll

14 Years of Skylanders, Have You Played Any?
View Results
Page 1 of 1
Vraag Me Iets
DragonCamo Platinum Sparx Gems: 6710
#1 Posted: 14:13:01 10/09/2017 | Topic Creator
Don't let the title fool you, if you type a question in dutch i will use google translate.
---
Gay 4 GARcher
King-Pen Krazy Yellow Sparx Gems: 1907
#2 Posted: 14:42:37 10/09/2017
Hver ertu?

Fáðu tilvísunina.
---
Rise and Shine Ursine
84skylanderdude Platinum Sparx Gems: 5540
#3 Posted: 15:38:10 10/09/2017
favoriete smaak van kutje?
---
“No one knows what the outcome will be. So, as much as you can, choose whatever you'll regret the least.” - Levi Ackerman
ZapNorris Ripto Gems: 5109
#4 Posted: 15:56:28 10/09/2017
Wat heb je gewoon gezegd, zeg je over mij, je kleine teven? Ik zal het weten dat ik de top van mijn klas in de Navy Seals heb afgestudeerd, en ik ben betrokken geweest bij tal van geheime raids op Al-Quaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden. Ik ben opgeleid in gorilla oorlogvoering en ik ben de beste sniper in de gehele Amerikaanse strijdkrachten. Je bent niets voor mij, maar een ander doel. Ik zal je met de precisie afvegen, zoals die nog nooit eerder op deze aarde is gezien, markeer mijn vuile woorden. Jij denkt dat je er weg kan komen met dat over mezelf over het internet zeggen? Denk opnieuw, ****er. Zoals ik spreek, ben ik in contact met mijn geheime netwerk van spionnen in de VS en je IP wordt nu opgevraagd, zodat je beter voorbereid bent op de storm, maggot. De storm die het zielig kleine ding dat je je leven noemt, uitveert. Je bent dood, jongen. Ik kan overal, altijd en ik kan je meer dan zevenhonderd manieren doden, en dat is alleen met mijn blote handen. Niet alleen ben ik extensief getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb toegang tot het gehele arsenaal van het Marine Corps van de Verenigde Staten en ik zal het in zijn volle mate gebruiken om je ellende ass uit het gezicht van het continent te verwijderen, je kleine kak. Als je alleen maar kon weten wat onheilige vergelding je kleine "slimme" reactie op het punt was om je te brengen, zou je misschien je neus hebben gehad. Maar je kon het niet, dat deed je niet, en nu betaal je de prijs, je goddeloos idioot. Ik zal over je heen raken en je zal erin verdrinken. Je bent dood, kiddo.
Greeble Emerald Sparx Gems: 4431
#5 Posted: 22:09:26 14/09/2017
Wie is het sterkste lid van de x-mannen?
---
^ You all know it's true
Page 1 of 1

Please login or register a forum account to post a message.

Username Password Remember Me