Forum

Poll

Favourite icy themed level in Spyro 1-3?
View Results
darkSpyro - Spyro and Skylanders Forum > Video Gaming > The All-Purpose Pokémon Topic V1.
First | Previous | Page 49 of 50 | Last
1 2 3 ... 44 45 46 47 48 49 50
The All-Purpose Pokémon Topic V1. [CLOSED]
shroom boom Emerald Sparx Gems: 3133
#2401 Posted: 02:18:14 21/03/2016
Quote: HIR
If that's Pokémon Go gameplay it's pretty much Dream Radar for smartphones. In which case, I won't feel bad about not getting it, since I have Dream Radar already! ^.^;



yep that's its all gonna be im preety disappointed.
---
103 skylanders in total SSA:31/32 SG:26/30 SSF:39/56
Windumup Emerald Sparx Gems: 3217
#2402 Posted: 02:52:00 21/03/2016
Quote: HIR
If that's Pokémon Go gameplay it's pretty much Dream Radar for smartphones. In which case, I won't feel bad about not getting it, since I have Dream Radar already! ^.^;



I think this is an extremely basic build of PG only for the sake of showing SOMETHING
---
Ugh I wish my body wasn't a mess
StriderSwag Gold Sparx Gems: 2769
#2403 Posted: 03:05:39 21/03/2016
Quote: shroom boom
Quote: HIR
If that's Pokémon Go gameplay it's pretty much Dream Radar for smartphones. In which case, I won't feel bad about not getting it, since I have Dream Radar already! ^.^;



yep that's its all gonna be im preety disappointed.


This is Niantic we're talking about though. Their previous game, Ingress, was essentailly this with a ****tier map, and it didn't even have all that cool AR 3D Pokemon catching, and it was still fun as hell. I think its a huge step up, personally.
Windumup Emerald Sparx Gems: 3217
#2404 Posted: 03:57:34 21/03/2016
So I was looking up Pokemon clothing, and I found a Pikachu bikini o.o. Well I guess you have to store those jigglypuffs somewhere
---
Ugh I wish my body wasn't a mess
somePerson Platinum Sparx Gems: 5152
#2405 Posted: 04:04:14 21/03/2016
Quote: Windumup
So I was looking up Pokemon clothing, and I found a Pikachu bikini o.o. Well I guess you have to store those jigglypuffs somewhere



This is news to you?
Seiki Emerald Sparx Gems: 4565
#2406 Posted: 04:54:53 21/03/2016
Quote: Windumup
So I was looking up Pokemon clothing, and I found a Pikachu bikini o.o. Well I guess you have to store those jigglypuffs somewhere



I've seen a Pokeball bra and a friend showed me 8 bit panties. I'm not even surprised.
---
Once in my dreams, I rose and soared. No matter how I'm knocked around or beaten down, I will stand up restored.
Windumup Emerald Sparx Gems: 3217
#2407 Posted: 04:55:37 21/03/2016
Quote: somePerson
Quote: Windumup
So I was looking up Pokemon clothing, and I found a Pikachu bikini o.o. Well I guess you have to store those jigglypuffs somewhere



This is news to you?


I had a feeling it would exist somewhere on the internet, but I thought I would have to look much deeper. (I was just looking for a Pikachu hoodie and maybe a shirt and hat)


Not that like any of this matters
---
Ugh I wish my body wasn't a mess
somePerson Platinum Sparx Gems: 5152
#2408 Posted: 03:46:42 23/03/2016
Got Pokken I love Pikachu Libre. Online Ranked battles are bull****. The skill points transfer over which is unfair as I am a level 18 Pikachu fighting a super buff Charizard who stays back and spams projectiles. However I did do really good in my opinion as I did manage to take out a game out of all of my opponents but their stats are just superior compared to mine. So anybody want to battle?
Edited 1 time - Last edited at 22:37:08 23/03/2016 by somePerson
somePerson Platinum Sparx Gems: 5152
#2409 Posted: 23:10:56 25/03/2016
Anybody want a go at my level 30 R. Pikachu?
Windumup Emerald Sparx Gems: 3217
#2410 Posted: 23:44:21 28/03/2016
Sure with my Level 68 charizard. Oh wait that's really unfair so when you train up sure
---
Ugh I wish my body wasn't a mess
84skylanderdude Platinum Sparx Gems: 5074
#2411 Posted: 00:01:19 29/03/2016
No fake leaks plz.

EDIT: There was a hilarious joke thing here before but a Hunter removed it for some unknown reason. It wasn't violating any rules or anything. I'm not gonna bother reposting it here since I don't want to get any BS Gnorcs for no legitimate reason.
---
“No one knows what the outcome will be. So, as much as you can, choose whatever you'll regret the least.” - Levi Ackerman
Edited 2 times - Last edited at 01:47:54 03/04/2016 by 84skylanderdude
Aura24 Platinum Sparx Gems: 6561
#2412 Posted: 00:04:08 29/03/2016
These fake Sun and Moon leaks got old weeks ago.
---
"Soon all of Skylands will tremble at the awesome might of Malefor, the Undead Dragon King!"
84skylanderdude Platinum Sparx Gems: 5074
#2413 Posted: 00:05:03 29/03/2016
Quote: Aura24
These fake Sun and Moon leaks got old weeks ago.


NOH THESE ARE TOTALLY REAL I TOTALLY DIDN'T DRAW THEM MYSELF *looks around nervously*
---
“No one knows what the outcome will be. So, as much as you can, choose whatever you'll regret the least.” - Levi Ackerman
Wreckingball13 Gold Sparx Gems: 2583
#2414 Posted: 00:20:27 29/03/2016
Quote: Aura24
These fake Sun and Moon leaks got old weeks ago.



This one's real tho. My dad's cousin's college roomate's neighbor works at Game freak and he confirmed it was real
84skylanderdude Platinum Sparx Gems: 5074
#2415 Posted: 05:43:19 29/03/2016
Quote: Wreckingball13
Quote: Aura24
These fake Sun and Moon leaks got old weeks ago.



This one's real tho. My dad's cousin's college roomate's neighbor works at Game freak and he confirmed it was real


Yeah I got these images because my dad works at Nintendo. He is Shigeru Miyamoto.
---
“No one knows what the outcome will be. So, as much as you can, choose whatever you'll regret the least.” - Levi Ackerman
TacoMakerSkys Emerald Sparx Gems: 4752
#2416 Posted: 21:55:03 29/03/2016
Quote: 84skylanderdude
Quote: Wreckingball13
Quote: Aura24
These fake Sun and Moon leaks got old weeks ago.



This one's real tho. My dad's cousin's college roomate's neighbor works at Game freak and he confirmed it was real


Yeah I got these images because my dad works at Nintendo. He is Shigeru Miyamoto.



IF UR GONNA LIE, MAKE IT BELIEVABLE!!! WE ALL KNOW MIYAMOTO DOESN'T WORK ON PORKEMON!!
---
words. letters. filler.
84skylanderdude Platinum Sparx Gems: 5074
#2417 Posted: 21:56:14 29/03/2016
Quote: TacoMakerSkys
Quote: 84skylanderdude
Quote: Wreckingball13



This one's real tho. My dad's cousin's college roomate's neighbor works at Game freak and he confirmed it was real


Yeah I got these images because my dad works at Nintendo. He is Shigeru Miyamoto.



IF UR GONNA LIE, MAKE IT BELIEVABLE!!! WE ALL KNOW MIYAMOTO DOESN'T WORK ON PORKEMON!!


I'm not lying. Miyamoto works on all the Nintendo games. Pokemon, Sonic, God of War, Geometry Dash, Legend of Greg, etc.
---
“No one knows what the outcome will be. So, as much as you can, choose whatever you'll regret the least.” - Levi Ackerman
Iblistech Emerald Sparx Gems: 4631
#2418 Posted: 02:52:37 30/03/2016
In other, VERY unexpected and exciting news, Pokemon Snap is coming to the Wii U Virtual Console, at least in Japan. It might come to the West as well. smilie

http://www.serebii.net
---
Hail to the King, baby!
Drache Kaiser Emerald Sparx Gems: 3136
#2419 Posted: 09:12:41 30/03/2016
Man I hate how a lot of people on various sites expect Pokemon GO to be like the handheld games. Yeah Nintendo is going to have a free game like that on mobile device, who cares if it would bite into profits of the handheld series.
TacoMakerSkys Emerald Sparx Gems: 4752
#2420 Posted: 21:59:12 30/03/2016
Quote: Drache Kaiser
Man I hate how a lot of people on various sites expect Pokemon GO to be like the handheld games. Yeah Nintendo is going to have a free game like that on mobile device, who cares if it would bite into profits of the handheld series.



Not Nintendo. The Pokemon Company International.
---
words. letters. filler.
Drache Kaiser Emerald Sparx Gems: 3136
#2421 Posted: 05:28:24 31/03/2016
Quote: TacoMakerSkys
Quote: Drache Kaiser
Man I hate how a lot of people on various sites expect Pokemon GO to be like the handheld games. Yeah Nintendo is going to have a free game like that on mobile device, who cares if it would bite into profits of the handheld series.



Not Nintendo. The Pokemon Company International.


Nintendo is involved as well, they did give Niantic funding, so I'm sure they have some say in regards to the game.

http://www.nianticlabs.com/blog/niantic-tpc-nintendo/
TacoMakerSkys Emerald Sparx Gems: 4752
#2422 Posted: 03:29:16 01/04/2016
Quote: Drache Kaiser
Quote: TacoMakerSkys
Quote: Drache Kaiser
Man I hate how a lot of people on various sites expect Pokemon GO to be like the handheld games. Yeah Nintendo is going to have a free game like that on mobile device, who cares if it would bite into profits of the handheld series.



Not Nintendo. The Pokemon Company International.


Nintendo is involved as well, they did give Niantic funding, so I'm sure they have some say in regards to the game.

http://www.nianticlabs.com/blog/niantic-tpc-nintendo/


I meant that even if they did give funding (as did many other investors), it's still not necessarily them releasing it. It's being published by The Pokemon Company International.
---
words. letters. filler.
84skylanderdude Platinum Sparx Gems: 5074
#2423 Posted: 18:53:05 01/04/2016
So I've been playing Pokken for a while now and I only have 3 complaints about the game. #3 is least significant, #1 is most significant.

#3: Jumping. After you land from a jump, you're not able to move for a short deal of time, leaving you completely vulnerable. This is an annoying little function that I think should be fixed in an update.

#2: Phase shifting. I don't see why this function was necessary. It forces you to change your style and strategy and is, in my opinion, an unnecessary and honestly quite annoying feature of the game.

#1: OH MY GOD WHY DOES PIKACHU GET A BIG GROSS HUMAN FIST WHEN HE DOES HIS SUPER MOVE OH MY GOD GET PIKACHU THE **** AWAY FROM ME.
---
“No one knows what the outcome will be. So, as much as you can, choose whatever you'll regret the least.” - Levi Ackerman
isaac343018s Emerald Sparx Gems: 4191
#2424 Posted: 21:21:54 01/04/2016
So when is that Japanese gameplay of Sun and Moon supposed to be going up in US EST? Or ya know, any western time zone.
84skylanderdude Platinum Sparx Gems: 5074
#2425 Posted: 22:10:14 01/04/2016
Quote: isaac343018s
So when is that Japanese gameplay of Sun and Moon supposed to be going up in US EST? Or ya know, any western time zone.


I'm not sure how YouTube displays time, but GCPM11 has a livestream for it set up for 7 pm April 2. So that might be EST since that's the timezone I'm in, or maybe it's displaying whatever timezone GCPM11 is in. Idk.
---
“No one knows what the outcome will be. So, as much as you can, choose whatever you'll regret the least.” - Levi Ackerman
Windumup Emerald Sparx Gems: 3217
#2426 Posted: 22:55:42 01/04/2016
Quote: isaac343018s
So when is that Japanese gameplay of Sun and Moon supposed to be going up in US EST? Or ya know, any western time zone.



Since Youtube auto adjusts to your time zone it may be different but it's 4 PM for PDT
https://www.youtube.com/user/giancarloparimango11 check this for your time
---
Ugh I wish my body wasn't a mess
isaac343018s Emerald Sparx Gems: 4191
#2427 Posted: 00:32:08 02/04/2016
Thanks Windumup, it'll be 7pm EST. Cool. Kinda sad that's at night for me (the only reason I'd want to live in the west is for the time zone lmao) but honestly who cares it's f-ing Sun and Moon gameplay.

On an unrelated note, MunchingOrange's episode 1 of "Pokemon Sun and Moon" made me die of laughter.
weebbby Emerald Sparx Gems: 4141
#2428 Posted: 01:15:07 02/04/2016
Sweet. Can't wait.
84skylanderdude Platinum Sparx Gems: 5074
#2429 Posted: 16:13:37 02/04/2016
Anyone know where I can watch the footage livestreamed without commentary?
---
“No one knows what the outcome will be. So, as much as you can, choose whatever you'll regret the least.” - Levi Ackerman
Lunarz Emerald Sparx Gems: 3269
#2430 Posted: 20:38:08 02/04/2016
https://www.youtube.com/watch?...ture=youtu.be&a footage starts in 2 hours
---
Lanky Kong saved me despite having no style nor grace.
I-Brawler Emerald Sparx Gems: 3552
#2431 Posted: 20:44:17 02/04/2016
Quote: Lunarz



hype is real rn

it'll be more than oras right
---
you never saw me
Windumup Emerald Sparx Gems: 3217
#2432 Posted: 20:50:53 02/04/2016
Oh right, Japan is completely ahead by 1 day o.o. Was expecting Sunday US time for some reason, but Sunday over there.
Hype engines ignited!!!
---
Ugh I wish my body wasn't a mess
Lunarz Emerald Sparx Gems: 3269
#2433 Posted: 22:13:37 02/04/2016
Quote: I-Brawler
Quote: Lunarz



hype is real rn

it'll be more than oras right



P sure it's all sun and moon
---
Lanky Kong saved me despite having no style nor grace.
Windumup Emerald Sparx Gems: 3217
#2434 Posted: 22:47:17 02/04/2016
Water Pokemon Master posted this April 2nd at 3:02 PM PDT

[User Posted Image]
https://twitter.com/pokebeach_...f_src=twsrc^tfw


What even is this o.o, and why does the 2nd one to the left (the one with the pink heart) look like slurpuff?
---
Ugh I wish my body wasn't a mess
Lunarz Emerald Sparx Gems: 3269
#2435 Posted: 22:53:04 02/04/2016
there's literally 0 chance that those are real. They look nothing like pokemon or sugimoris art style also they wouldnt make like 20 of the same looking pokemon
---
Lanky Kong saved me despite having no style nor grace.
HeyitsHotDog Platinum Sparx Gems: 5185
#2436 Posted: 23:05:44 02/04/2016
Quote: Windumup
Water Pokemon Master posted this April 2nd at 3:02 PM PDT

[User Posted Image]
https://twitter.com/pokebeach_...f_src=twsrc^tfw


What even is this o.o, and why does the 2nd one to the left (the one with the pink heart) look like slurpuff?



Those look NOTHING like Pokemon and are WAY too Japanese.
---
When ever you get scared or nervous about something, you gotta do your best to keep on smiling and Go Beyond Plus Ultra!
Windumup Emerald Sparx Gems: 3217
#2437 Posted: 23:07:08 02/04/2016
Well it wasn't posted on April 1st, idk why Pokebeach posted it


News

Zygarde 100 has the same typing as 50 percent
---
Ugh I wish my body wasn't a mess
Edited 1 time - Last edited at 23:11:49 02/04/2016 by Windumup
Lunarz Emerald Sparx Gems: 3269
#2438 Posted: 23:11:43 02/04/2016
it's from an anime called aikatsu, it was clearly meant as a joke
---
Lanky Kong saved me despite having no style nor grace.
HeyitsHotDog Platinum Sparx Gems: 5185
#2439 Posted: 23:12:29 02/04/2016
They're NOT Pokemon. They're related to whatever this is.

http://blog.livedoor.jp/news177/archives/2016-03.html
---
When ever you get scared or nervous about something, you gotta do your best to keep on smiling and Go Beyond Plus Ultra!
ZapNorris Ripto Gems: 5109
#2440 Posted: 23:15:08 02/04/2016
37,000 people are watching this.


WTF.
Windumup Emerald Sparx Gems: 3217
#2441 Posted: 23:15:49 02/04/2016
That looks cute, but yeah it's a joke.
---
Ugh I wish my body wasn't a mess
Windumup Emerald Sparx Gems: 3217
#2442 Posted: 23:34:16 02/04/2016
No info
.....................................................................................
dies
---
Ugh I wish my body wasn't a mess
Aura24 Platinum Sparx Gems: 6561
#2443 Posted: 23:34:18 02/04/2016
That livestream was disappointing.
---
"Soon all of Skylands will tremble at the awesome might of Malefor, the Undead Dragon King!"
84skylanderdude Platinum Sparx Gems: 5074
#2444 Posted: 23:38:36 02/04/2016
I want to die now.

Oh well. At least we have CoroCoro in just over a week.
---
“No one knows what the outcome will be. So, as much as you can, choose whatever you'll regret the least.” - Levi Ackerman
I-Brawler Emerald Sparx Gems: 3552
#2445 Posted: 23:39:28 02/04/2016
*doesn't care about no gameplay*

i mean that was fun to watch anyway imo

the chat kinda ruined it with their constant yelling tho
---
you never saw me
weebbby Emerald Sparx Gems: 4141
#2446 Posted: 23:40:55 02/04/2016
Bleh.
HeyitsHotDog Platinum Sparx Gems: 5185
#2447 Posted: 23:55:59 02/04/2016
(ಥ﹏ಥ)
---
When ever you get scared or nervous about something, you gotta do your best to keep on smiling and Go Beyond Plus Ultra!
isaac343018s Emerald Sparx Gems: 4191
#2448 Posted: 00:16:42 03/04/2016
Welp that was entirely disappointing. I can't wait for CoroCoro to reveal later this month that there's more than 15 Pokemon and 3 of them are Pokemon you get at the beginning of the game!
Drawdler Gold Sparx Gems: 2876
#2449 Posted: 00:16:51 03/04/2016
or: Why I Never Watch Any Livestreams Anymore
---
Quote: dark52
Error: You
84skylanderdude Platinum Sparx Gems: 5074
#2450 Posted: 00:19:11 03/04/2016
OMFG MASUDA CONFIRMED THERES OVER 10 NEW POKEMON THAT REDEEMS THE WHOLE THING WHOO
---
“No one knows what the outcome will be. So, as much as you can, choose whatever you'll regret the least.” - Levi Ackerman
First | Previous | Page 49 of 50 | Last
1 2 3 ... 44 45 46 47 48 49 50

Please login or register a forum account to post a message.

Username Password Remember Me